Porady, które musisz wiedzieć o witaminach i minerałach

Czuć się zdrowo każdego dnia nie jest łatwym zadaniem. Oczywiście, wymaga to od Ciebie spożywania odpowiednich pokarmów i wykonywania ćwiczeń tak często, jak to możliwe. To, z czego możesz nie zdawać sobie sprawy, to fakt, że wymaga to również edukacji na temat witamin i minerałów, a możesz zacząć od przeczytania poniższych treści.

Im bardziej zbilansowana dieta, tym więcej niezbędnych witamin będziesz spożywać. Owoce i warzywa są najlepsze rzeczy, aby dodać do swojej diety. Jeśli nie jesteś w stanie tego zrobić, suplementy witamin i minerałów są dobrym pomysłem.

Dwa z najlepszych źródeł witaminy D to ekspozycja na słońce i mleko. Jeśli nie jesteś zwolennikiem picia mleka lub nie spędzasz dużo czasu na słońcu, powinieneś przyjmować suplementy z witaminą D. Witamina D chroni Twoje kości i zapobiega ich łamliwości.

Ryboflawina może pomóc zwiększyć liczbę czerwonych krwinek i poprawić jakość Twoich ust. Niższa liczba czerwonych krwinek, łuszcząca się skóra i pęknięcia na ustach mogą sygnalizować niedobór witaminy B2. Ponadto, witamina B2 może pomóc w walce z rakiem, anemią, zaćmą, a nawet zespołem cieśni nadgarstka.

Nie przyjmuj witamin prenatalnych, gdy minęła już menopauza. Niektóre kobiety uważają, że dobrym pomysłem jest przyjmowanie ich, aby urosły im paznokcie i włosy. Chociaż witaminy są dla ciebie dobre, po menopauzie nie potrzebujesz już tyle żelaza.

Jednym z największych problemów dzisiejszych dzieci jest brak witamin i minerałów w ich diecie. Często chwytamy za pudełkowe posiłki i widzimy, że twierdzą, że są zdrowe, podczas gdy prawda jest taka, że złe składniki często przeważają nad dobrymi. Upewnij się, że uzupełniasz dietę swojego dziecka we wszystkie najważniejsze witaminy i minerały.

W przeciwieństwie do produktów w puszkach, świeże owoce i warzywa zawierają mnóstwo składników odżywczych. Oprócz stosowania zdrowej diety, konieczne jest również uzupełnianie diety w wysokiej jakości, niechemiczne suplementy witaminowe i mineralne.

Jeśli dajesz swoim małym dzieciom suplementy witaminowe, upewnij się, że są one przechowywane w miejscu niedostępnym dla dzieci. Większość witamin dla dzieci jest aromatyzowana i bardzo podobna do cukierków. Ma to na celu zachęcenie dzieci do ich przyjmowania. Jednak może to również prowadzić do tego, że dzieci mylą je z cukierkami. Ponieważ możliwe jest przedawkowanie witamin, trzymaj je poza zasięgiem.

Wierzcie lub nie, ale przyjmowanie większej ilości witamin nie jest korzystne i może być wręcz szkodliwe. W zależności od witaminy, duże ilości mogą mieć negatywne skutki i powodować problemy z działaniem leków, które zażywasz. Witamina A, witamina D i żelazo powinny być przyjmowane w zalecanej dawce dziennej i nie więcej.

Sokowanie jest bardzo popularne w dzisiejszych czasach i jest to świetny sposób na spożywanie zdrowych owoców i warzyw. Wiele osób dodaje sproszkowane witaminy i suplementy mineralne do swojego napoju sokowego, aby stworzyć zdrowy śniadaniowy smoothie, którym mogą cieszyć się każdego dnia. Napój ten jest nie tylko bardzo zdrowy, ale również pomaga zwiększyć poziom energii.

Jeśli jesteś kobietą, która miesiączkuje, niski poziom żelaza może powodować u Ciebie uczucie wyczerpania. Aż 15% kobiet ma niski poziom żelaza z powodu menstruacji. Koniecznie porozmawiaj ze swoim lekarzem rodzinnym o przebadaniu się, aby upewnić się, że Twój poziom żelaza jest w porządku, a jeśli nie jest, zaopatrz się w suplement.

Tanie jedzenie jest ubogie w składniki odżywcze, więc zastanów się, co jesz. Na przykład, jedzenie warzyw z puszki oznacza, że brakuje Ci świeżych, bogatych w składniki odżywcze warzyw. Twoja dieta jest kluczowym źródłem witamin i minerałów i nie ma sensu przyjmować suplementów, jeśli przez cały dzień jesz śmieci.

Kiedy szukasz multiwitaminy, szukaj tych, które zawierają 100% dziennej wartości większości składników. Ponieważ szukasz zwiększyć swoje odżywianie, należy starać się uzyskać jak najwięcej korzyści. Jeśli zawierają one bardzo mało poszczególnych składników odżywczych, nie ma sensu brać ich w ogóle.

Dodaj „witaminę słońca” do swojej diety. Witamina D nazywana jest „witaminą słońca”, ponieważ pochodzi ze światła słonecznego. Ponieważ wiele osób unika słońca z powodu raka i zagrożeń dla zdrowia, kończy się to niedoborami witaminy D. Jest ona jednak niezbędna do wchłaniania i wykorzystywania wapnia w celu utrzymania zdrowia kości. Tak więc, powinieneś spróbować uzyskać co najmniej 10 i 15 minut słońca dziennie.

Jeśli masz problemy z połykaniem tabletek, powinieneś poszukać witamin, które występują w innych formach. Dla osób, które mają problemy z tabletkami, dostępne są witaminy w płynie, do żucia i w proszku. Ponieważ zawierają one taką samą ilość składników odżywczych, jakie można znaleźć w tradycyjnych witaminach, oznacza to, że są tak samo skuteczne.

Te porady ekspertów zostały przedstawione tutaj, aby zapewnić, że uczysz się od najlepszych o tym, jak czuć się świetnie od razu. Każda wskazówka zawiera treści, których nie znajdziesz gdzie indziej, więc zwróć na nie uwagę. Jeśli zaczniesz korzystać z tych informacji, na pewno poprawisz swoje zdrowie w krótkim czasie.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *