Fitness

Fitness Porady, które mogą rewolucjonizować Twoje życie

Wiele osób twierdzi, że poprawa ich kondycji jest ich celem na nowy rok. Jednak ludzie często nie spełniają swoich celów fitness z powodu braku wiedzy lub informacji na temat poprawy ich kondycji. Ten artykuł zawiera kilka wskazówek, które pomogą Ci w drodze do poprawy swojej kondycji.

Pływanie może być świetnym ćwiczeniem o niskim wpływie na organizm. Jest ono idealne dla osób z problemami stawów lub dla kobiet w ciąży. Jeśli nie umiesz pływać, możesz również uprawiać jogging lub spacerować po basenie w wodzie. Woda zapewnia opór, nie obciążając stawów.

Aby mieć zdrowe ciało, ważne jest, aby mieć odpowiednią ilość snu. Ciało potrzebuje snu, aby się odmłodzić, nie należy tego brać za pewnik. Spanie przez osiem godzin utrzymuje zdrowy system odpornościowy organizmu, pomaga jednostce lepiej radzić sobie ze stresem. Więc upewnij się, aby uzyskać dobrą ilość snu codziennie.

Świetnym sposobem, aby pomóc Ci uzyskać formę jest rozpoczęcie biegania. W porównaniu z innymi ćwiczeniami, takimi jak rower stacjonarny czy eliptyk, bieganie pozwala spalić znacznie więcej kalorii. Możesz biegać na bieżni lub na torze, jeśli uda Ci się taki znaleźć. Unikaj jednak biegania po betonie.

Jeśli czujesz, że wpadłeś w rutynę, spróbuj czegoś nowego. Wypróbuj inny trening lub inny program. Twoje znudzenie może być wynikiem metod, które próbujesz i może po prostu potrzebujesz czegoś nowego. Zmień swoją rutynę fitness i może odkryjesz coś nowego, co Ci się spodoba.

Ćwiczenia fizyczne spalają dużo kalorii, ale nie tak dużo, jak życzą sobie tego niektórzy dietetycy. To może być szkodliwe, aby przejść do skrajności, jeśli chodzi o ćwiczenia, choć. Ryzykujesz kontuzję i uszkodzenie ciała, jeśli przesadzisz. Jest to jeden przypadek, w którym korzyści nie przewyższają ryzyka. Faktem jest, że więcej tłuszczu spala się przy niższej intensywności.

Zanim rozpoczniesz rutynę ćwiczeń, rozgrzej swój mózg. Równie ważne jest przygotowanie centralnego układu nerwowego do aktywności, jak i przygotowanie mięśni. Twój centralny układ nerwowy mówi mięśniom, kiedy mają się skurczyć, a robiąc to, uzyskasz bardziej efektywny trening.

Nie próbuj maksymalizować swojego limitu wagowego poprzez dodawanie całej masy ciężarków na raz, bez sprawdzenia tego. Spróbuj dodać około 20 do 30% więcej niż to, co zwykle podnosisz, a następnie przetestuj, aby sprawdzić, czy możesz sobie z tym poradzić. Zacznij od podniesienia go z wieszaka i przytrzymania przez kilka sekund, a następnie umieszczenia go z powrotem na wieszaku. Po około 3 lub 4 minutach, spróbuj swojego maksimum i powinno to być lżejsze niż wcześniej. Nigdy nie próbuj tego bez pomocy trenera, chociaż.

Wejdź po schodach. Jeśli używasz schodów zamiast windy lub ruchomych schodów, kiedy tylko masz wybór, otrzymujesz mini-trening. Podczas wchodzenia po schodach spalasz 10 razy więcej kalorii niż stojąc. Planowanie chodzenia po schodach, kiedy tylko możesz, oznacza zobowiązanie się do prowadzenia wysportowanego trybu życia.

Jeśli masz problem ze słowem ćwiczenia i unikasz go za wszelką cenę, może powinieneś nazwać je inaczej. Może to być po prostu bariera psychologiczna, która powstrzymuje Cię przed osiągnięciem pełni swoich możliwości. Nazwij to więc „koszeniem trawnika” lub „odetchnięciem”, ale jakkolwiek zdecydujesz się to nazwać, na pewno zadziała.

Aby zwiększyć swoją równowagę, spróbuj stanąć jednonogą na poduszce kanapy, podając jednocześnie piłkę lekarską z jednej ręki do drugiej. Jest to trudniejsze niż się wydaje i zwiększy Twoją koordynację, równowagę i ogólną kontrolę nad ciałem. Aby uzyskać bardziej zaawansowaną technikę, spróbuj zamknąć oczy podczas ćwiczenia.

Zawsze opieraj drążek do przysiadów na ramionach. Jeśli wykonujesz przysiady z użyciem drążka z ciężarkami, nigdy nie pozwól, aby drążek spoczywał na Twojej szyi. Umieszczenie go na ramionach gwarantuje, że nie będziesz miał przypadkowej kontuzji szyi z posiadania zbyt dużej wagi umieszczonej na wrażliwym obszarze.

Jeden pomocny hit dla fitness jest naciskać językiem na górze ust podczas przysiadów lub crunches. Jeśli jeszcze nie wiesz, kiedy trzymać język w ten sposób dajesz mięśnie znajdujące się w szyi wyrównane prawidłowo. Użyj tej sztuczki, aby zapobiec kontuzjom i napiętym mięśniom.

Śledzenie statystyk może być wielką siłą motywacyjną w każdym reżimie fitness. Statystyki powinny być związane tak blisko, jak to możliwe do celów dla maksymalnego wpływu. Dla celów utraty wagi, waga lub BMI mogą być śledzone. Długość treningu, działa dla celów wytrzymałościowych i maksymalnej wagi, jest dobre dla celów siły mięśni. Statystyki motywacyjne powinny być łatwe do zmierzenia i śledzenia.

Letnie upały mogą naprawdę utrudnić wyjście i uzyskanie ćwiczeń, które chcesz i musisz uzyskać. Spróbuj przed lub po biegu wypić niskokaloryczny napój typu slushie. Ochłodzi on temperaturę Twojego ciała i pozwoli Ci się nawodnić po długim biegu.

Przed rozpoczęciem programu fitness skonsultuj się z lekarzem. Jest to szczególnie ważne, jeśli masz wysokie ciśnienie krwi, palisz papierosy, chorujesz na cukrzycę lub masz nadwagę. Lekarz będzie w stanie powiedzieć, czy są jakieś rodzaje działań, które należy unikać na początku.

Jak stwierdzono na początku artykułu, poprawa osobistej sprawności fizycznej może być bardzo trudne wyzwanie, ale staje się o wiele łatwiejsze, jeśli masz odpowiednie porady i wskazówki, które pomogą Ci odnieść sukces. Zastosuj porady w tym artykule i być na dobrej drodze do lepszej kondycji osobistej.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *